Publicar ofertes
1.- Com pots publicar una oferta?
- Entra a Sabadelltreball amb les dades d'accés de la teva empresa:
-Usuari: CIF empresa
-Contrasenya
- Entra al menú "Ofertes de feina", submenú "Publicar oferta".
- Omple totes les dades de l'oferta.
- Desa les dades.
La teva oferta estarà pendent de revisió fins que rebem el "Compromís de gestió d'ofertes" signat. A partir d'aquest moment el nostre equip tècnic la validarà i la publicarà.
El Compromís de gestió d'ofertes és un document on us informem de les normes del funcionament del servei. Incomplir alguna d'aquestes normes, comportarà la no utilització del servei en futures ocasions.
2.- Com rebràs els currículums de les persones candidates inscrites a la teva oferta?
Te'ls enviarem per correu electrònic. Quan tinguem candidatures que encaixin en el perfil sol·licitat, el nostre equip tècnic t'enviarà els seus currículums directament al teu e.mail.