Borsa d'auxiliars administratius/ves
Les persones seleccionades tindran les següents funcions:
- Preparar i recopilar documentació i introduir dades en les diferents bases de dades.
- Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari.
- Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
- Atenció presencial i telefònia als usuaris dels serveis
- Qualsevol altra tasca de suport a les activitats administratives
> Titulació:
FP1 o equivalent.
> Experiència:
1 any d'experiència en tasques similars Oral i escrit del català (nivell C) i castellà, ofimàtica a nivell d'usuari (paquet MSOffice).
> Condicions del lloc de treball:
Jornada laboral de 35 hores setmanals.
> Retribució bruta:
969'02 euros bruts mensuals x 14 pagues
> Durada del contracte:
6 mesos.
> Documents a presentar:
Instància, Curriculum Vitae, fotocòpia del DNI-NIE i fotocòpies dels documents conforme dels requisits i elements a valorar relacionats anteriorment.
> Termini de presentació d'instàncies:
18/04/2017
> Publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses:
20/04/2017
> Horari de registre de la documentació:
De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h
> Per a més informació:
93 745 31 61